While in House of Lapland

Meidän ei pidä ylikorostaa sellaista mystisyyttä, joka voi synnyttää vääränlaisen etäisyyden tunteen.

– Maija Loikkanen, Markkinointijohtaja, House of Lapland, Kauppalehti 14.9.2015

Viitaten eiliseen keskusteluun, tässäpä hieno, vastuullisempi lähetystapa matkailumarkkinointiin ja brändäykseen. Tietystikään lappilaisena en ole objektiivinen, mutta who cares, kun siellä tehdään näin hienoja juttuja. Jatkoon.

Advertisements

Published by

Tiina Kivelä

Finnish escapades, as a friend once described.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s